Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz – Bc. Veronika Vilímková
Bc. Veronika Vilímková
Diplomová práce
Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz
Increasing the Sellers Efficiency on the Aukro.cz web site
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit příručku, kterou společnost Aukro.cz poskytne svým prodejcům online nebo fyzické podobě. Tato příručka popisuje, jakým způsobem mohou prodejci zlepšit a zvýšit prodeje na Aukro.cz. Příručka mimo jiné ukáže prodejcům cestu, jak se efektivně zapojit do propagačních projektů společnosti. Teoretická část vytváří základ pro praktickou část a zabývá se problematikou e-commerce …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a manual which will be provided to Aukro sellers either online or in paper form. This manual describes the ways that Aukro sellers can use to improve and increase their sales on www.aukro.cz. The manual, besides other things, will show its sellers an option how to get effectively involved in Aukro promotional projects. The theoretical part forms the base for the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vilímková, Veronika. Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
E-business analysis: A case study of selected clothing e-shop
Anna Jůzová -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
E-business a jeho logistika (v podmínkách ČR)
Miloš Oršulic -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení
Ondřej Syrový -
E-business a jeho logistika (v podmínkách ČR)
Michael Foltán -
E-business a jeho logistika
Jan Gierczynski -
Internet Banking and E-business Solutions
Vladimir Marković -
Analýza nekalých obchodních praktik na e-shopech v ČR
Lenka Procházková