Adam Kozel

Bakalářská práce

Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem

The perception of advertisement and in-store communication by Czech consumer
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou pozici reklamy v masmédiích a in-store komunikace na českém trhu a současně na základě provedeného marketingového výzkumu zhodnotit způsob, jakým jsou tyto dvě formy komunikačního mixu vnímány v očích běžných českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy, rozdělení, příklady z praxe, znaky a …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyse the contemporary position of advertisement in mass media and in-store communication on the Czech market and simultaneously, based on carried out marketing research, evaluate the way how Czech consumers perceive these two forms of communication mix. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on basic terms, division, practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Ladislav Tyll

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40397

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management