Romina Cheraghalizadeh

Disertační práce

The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships

-

The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Abstract:
Customer behavior is crucial to a company's sustainability, and social media platforms are necessary for acquiring and retaining customers. Despite the relevance of these antecedents, limited studies in the hotel industry literature have looked at the effects of social media marketing on hotel outcomes. The current study uses the "Social Exchange Theory" the "Uses and Gratifications Theory" and "Theory …více
Abstract:
Customer behavior is crucial to a company's sustainability, and social media platforms are necessary for acquiring and retaining customers. Despite the relevance of these antecedents, limited studies in the hotel industry literature have looked at the effects of social media marketing on hotel outcomes. The current study uses the "Social Exchange Theory" the "Uses and Gratifications Theory" and "Theory …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cheraghalizadeh, Romina. The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships. Liberec, 2022. disertační práce (Ph.D.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management