Využití dramatických aktivit ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy – Eliška Šveňková
Eliška Šveňková
Master's thesis
Využití dramatických aktivit ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy
Using Drama Activities in EFL Classes in Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití dramatických aktivit ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Cílem práce je prokázat, že využití dramatických aktivit ve výuce cizího jazyka je vhodnou a efektivní pomůckou pro rozvoj komunikativních dovedností žáků a zároveň důležitým prostředkem aktivizace a motivace žáků. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na možnosti, způsoby …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of using drama activities in EFL classes at primary school. The main aim is to demonstrate that the use of drama activities in foreign language learning is a suitable and effective tool for the development of communication skills in primary school pupils and an important means of activating and motivating the pupils. The theoretical part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Zverejniť od: 11. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedúci: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVEŇKOVÁ, Eliška. \textit{Využití dramatických aktivit ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kqn9c0/.
Jak správně citovat práci
Šveňková, Eliška. Využití dramatických aktivit ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - English language, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11).
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativních dovedností dětí žijících v bilingvní rodině
Barbora Žáčková -
Rozvoj komunikativních dovedností dětí se sociálním znevýhodněním
Táňa Čížková -
Rozvoj komunikativních dovedností u integrovaného dítěte s DMO
Ivana Fojtů -
Rozvoj komunikativních dovedností dětí předškolního věku prostřednicvím poezie s pohybem
Tereza VOPATOVÁ -
Faktory ovlivňující rozvoj komunikačních dovedností žáků ve vybrané edukační realitě na druhém stupni základních škol
Ondřej SEDLÁČEK -
Rozvoj komunikativních dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím pohádek
Markéta KRAJČOVIČOVÁ -
Rozvoj komunikativních dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím tvořivé dramatiky
Tereza CEBÁKOVÁ -
Vliv mateřské školy na rozvoj komunikativních dovedností dětí předškolního věku
Kateřina CHYTILOVÁ HRABCOVÁ