Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem – Marek KULKOVSKÝ
Marek KULKOVSKÝ
Bakalářská práce
Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem
Social Networking Sites and their Importance for Marketing Activities of Companies
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na problematiku komunitních webů a jejich význam pro marketingovou komunikaci firmy. Teoretická část obsahuje uvedení do problematiky marketingu a marketingové komunikace na internetu. Představuje jednotlivé sociální sítě a jejich implementaci. Je zaměřena převážně na nové trendy v oblasti inbound marketingu. Obsahuje řadu statistik a praktických příkladů. Praktická část …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of community websites and its importance for marketing communication of a company. The theoretical part introduces the problems of general marketing communication on the internet. Particular social websites are presented with their implementation. It is orientated mainly on new strategies of the field of inbound marketing. It includes numerous statistical data and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULKOVSKÝ, Marek. Komunitní weby a jejich význam pro marketingové aktivity firem. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev