Petr PASTÝŘÍK
Bakalářská práce
Marketing v tržním sektoru sport
Sports marketing
Anotace:
Bakalářské práce s názvem "Marketing v tržním sektoru sport" se zabývá problematikou návštěvnosti sportovních akcí v České republice v porovnání s ostatními evropskými státy. Cílem práce bylo staveno vypracování marketingové strategie vedoucí ke zvýšení návštěvnosti sportovních akcí v České republice v porovnání s ostatními státy v Evropě na základě analýzy tohoto prostředí. Součástí analýzy bylo určení …víceAbstract:
My bachelor work "Marketing in the market sector sport" focuses on the attendance in sport events in the Czech Republic in comparison with other European countries. The aim of this work is to built a marketing strategy to increase an attendance in sporting events in the Czech Republic. The strategy proposal is based on the analysis of the environment. The analysis leads towards the determination of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Oldřich Jetmar
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PASTÝŘÍK, Petr. Marketing v tržním sektoru sport. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis and Plan of a Selected Enterprise
Silvie Svobodová -
Internetový marketing
Andrea Rabiencná -
Internetový marketing živnostníka
Eva Pérková -
VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH MÉDIÍ V PODNIKÁNÍ S DŮRAZEM NA MARKETING
David PRANTL -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
Pavel Martinovský -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková