Petr PASTÝŘÍK

Bakalářská práce

Marketing v tržním sektoru sport

Sports marketing
Anotace:
Bakalářské práce s názvem "Marketing v tržním sektoru sport" se zabývá problematikou návštěvnosti sportovních akcí v České republice v porovnání s ostatními evropskými státy. Cílem práce bylo staveno vypracování marketingové strategie vedoucí ke zvýšení návštěvnosti sportovních akcí v České republice v porovnání s ostatními státy v Evropě na základě analýzy tohoto prostředí. Součástí analýzy bylo určení …více
Abstract:
My bachelor work "Marketing in the market sector sport" focuses on the attendance in sport events in the Czech Republic in comparison with other European countries. The aim of this work is to built a marketing strategy to increase an attendance in sporting events in the Czech Republic. The strategy proposal is based on the analysis of the environment. The analysis leads towards the determination of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Oldřich Jetmar

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PASTÝŘÍK, Petr. Marketing v tržním sektoru sport. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management