Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu – Bc. Hana Drkošová
Bc. Hana Drkošová
Master's thesis
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Consumer Attitudes and Preferences of the Generation Y in the Area of Alternative Shopping Forms
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem alternativních forem nákupu a spotřebitelských preferencí v této oblasti. Konkrétně je cílem práce zjištění a zhodnocení spotřebitelských preferencí osob z generace Y v oblasti alternativních forem nákupu. Dílčím úkolem je na základě poznatků získaných z provedené analýzy dat navrhnout obecná doporučení pro subjekty působící v maloobchodu za účelem rozšíření nabídky …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of alternative shopping forms and consumer preferences in this area. Specifically, the aim of the thesis is to identify and evaluate the consumer preferences of people from generation Y in the area of alternative shopping forms. A partial task is to propose general recommendations for entities operating in retail on the basis of knowledge gained from the data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRKOŠOVÁ, Hana. \textit{Spotřebitelské postoje a preference generace Y v~oblasti alternativních forem nákupu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/kqtew7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní potravinové sítě okresu Třebíč
Petra VÍDENSKÁ -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová
Názov
Vložil
Vložené
Práva