Lenka Mládková
Bakalářská práce
Metody propagace vysokých škol
Promotional Methods of Universities
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingové nástroje, které používají vysoké školy v rámci komunikace s potenciálními studenty. Jedná se o ekonomické vysoké školy v Jižních Čechách- Fakultu managementu Vysoké školy ekonomické v Praze, Ekonomickou fakultu Jihočeské univerzity a Vysokou školu technickou a ekonomickou v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to appraise marketing tools, which are used by universities within the communication with potential students. It concerns universities of economics in South Bohemia- The Faculty of Management (The University of Economics in Prague), The Faculty of Economics (The University of South Bohemia in České Budějovice) and The Institute of Technology and Business in České …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Tomáš Chytka
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev