Bc. Tomáš Hermach

Bakalářská práce

Nové trendy v internetovém marketingu

New trends in internet marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v internetovém marketingu. Ve své první části charakterizuje základní přístupy a formy internetového marketingu. V druhé části analyzuje konkrétní společnost, která využívá nových metod internetového marketingu. Práce poskytuje stanoviska a navrhuje zlepšení a opatření pro získání větší efektivity z nástrojů internetového marketingu. Práce je doplněna krátkým …více
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with new trends within internet marketing. In the first part basic attitudes to internet marketing and its forms are characterized. In the second part the concrete company using new marketing methods is analyzed. In the thesis viewpoints are provided and improvements and steps towards to increasing of efficiency of tools within internet marketing are proposed. As the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace