Jan NACHMÜLLER

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.

Analysis of marketing mix of the company Slevomat, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu (4P) slevového serveru Slevomat, s. r. o. V úvodu bakalářské práce je představena vybraná společnost a uvedena základní fakta o společnosti. Dále je představen koncept, na kterém je společnost založena slevový server a definován cílový trh společnosti Slevomat. Následuje část, která analyzuje marketingový mix společnosti Slevomat a jejích …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing mix (4P) of discount server Slevomat, s. r. o. In the opening part of this bachelor thesis is introduced the chosen company and are stated basic facts about the company. Then is introduced concept at which is company based discount server and defined target market of the company Slevomat. In the next part is analysed marketing mix of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NACHMÜLLER, Jan. Analýza marketingového mixu společnosti Slevomat, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management