Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z – Daniel Provazník
Daniel Provazník
Bakalářská práce
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Analysis of Jack Daniel's marketing communication and brand perception from Generation Z's point of view
Anotace:
Práce se zabývá analýzou komunikace značky Jack Daniel’s na českém trhu. Na komunikaci je pohlíženo z pohledu generace Z. Cílem je komunikaci zhodnotit a najít její případné nedostatky. Na základě zkoumání jsou předloženy návrhy na zlepšení. Nejprve je definována generace Z a její charakteristiky. Dále je teoreticky popsán proces tvorby marketingové a komunikační strategie. Na závěr teoretické části …víceAbstract:
The thesis analyses Jack Daniel’s communication in Czech market from point of view of young generation Z. The aim is to validate the communication and find its possible weaknesses. Based on the analysis there are proposals made for improvement. First, we defined generation Z and its characteristics. Further there is description of marketing and communication strategy and the process behind it. To close …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83258
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Adam Šrámek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83258
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Marketingová komunikace pro zmírnění odlivu generace Z z Karlovarského kraje
Daniel GRIGAR -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Marketingová komunikace pro zmírnění odlivu generace Z z Karlovarského kraje
Daniel GRIGAR -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová