Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z – Daniel Provazník
Daniel Provazník
Bachelor's thesis
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Analysis of Jack Daniel's marketing communication and brand perception from Generation Z's point of view
Abstract:
Práce se zabývá analýzou komunikace značky Jack Daniel’s na českém trhu. Na komunikaci je pohlíženo z pohledu generace Z. Cílem je komunikaci zhodnotit a najít její případné nedostatky. Na základě zkoumání jsou předloženy návrhy na zlepšení. Nejprve je definována generace Z a její charakteristiky. Dále je teoreticky popsán proces tvorby marketingové a komunikační strategie. Na závěr teoretické části …moreAbstract:
The thesis analyses Jack Daniel’s communication in Czech market from point of view of young generation Z. The aim is to validate the communication and find its possible weaknesses. Based on the analysis there are proposals made for improvement. First, we defined generation Z and its characteristics. Further there is description of marketing and communication strategy and the process behind it. To close …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83258
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Adam Šrámek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83258
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Marketingová komunikace pro zmírnění odlivu generace Z z Karlovarského kraje
Daniel GRIGAR -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Marketingová komunikace pro zmírnění odlivu generace Z z Karlovarského kraje
Daniel GRIGAR -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová