Daniel Provazník

Bachelor's thesis

Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z

Analysis of Jack Daniel's marketing communication and brand perception from Generation Z's point of view
Abstract:
Práce se zabývá analýzou komunikace značky Jack Daniel’s na českém trhu. Na komunikaci je pohlíženo z pohledu generace Z. Cílem je komunikaci zhodnotit a najít její případné nedostatky. Na základě zkoumání jsou předloženy návrhy na zlepšení. Nejprve je definována generace Z a její charakteristiky. Dále je teoreticky popsán proces tvorby marketingové a komunikační strategie. Na závěr teoretické části …more
Abstract:
The thesis analyses Jack Daniel’s communication in Czech market from point of view of young generation Z. The aim is to validate the communication and find its possible weaknesses. Based on the analysis there are proposals made for improvement. First, we defined generation Z and its characteristics. Further there is description of marketing and communication strategy and the process behind it. To close …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Adam Šrámek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83258