Bc. Tomáš Polcar, DiS.

Diplomová práce

Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení

Marketing mix of Poštovní spořitelna and improvement opportunities
Anotace:
Anotace Autor: Bc. Tomáš Polcar Název: Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení Předmětem diplomové práce „Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení“ je analyzovat současné marketingové metody v bankovní instituci Poštovní spořitelny s důrazem na marketingový mix produktů a služeb. Kritiku marketingového mixu a jeho následná vylepšení bude autor prezentovat …více
Abstract:
Annotation Author: Bc. Tomáš Polcar Title: Marketing mix of Poštovní spořitelna and improvement opportunities The subject of these thesis "Marketing mix of Poštovní spořitelna and improvement opportunities " is analyze the current marketing methods in a banking institution PS with an emphasis on marketing mix of products and services. The criticism of the marketing mix and its subsequent improvements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2011
  • Vedoucí: Ing. Jan Kronich
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting