Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení – Bc. Tomáš Polcar, DiS.
Bc. Tomáš Polcar, DiS.
Master's thesis
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Marketing mix of Poštovní spořitelna and improvement opportunities
Anotácia:
Anotace Autor: Bc. Tomáš Polcar Název: Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení Předmětem diplomové práce „Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení“ je analyzovat současné marketingové metody v bankovní instituci Poštovní spořitelny s důrazem na marketingový mix produktů a služeb. Kritiku marketingového mixu a jeho následná vylepšení bude autor prezentovat …viacAbstract:
Annotation Author: Bc. Tomáš Polcar Title: Marketing mix of Poštovní spořitelna and improvement opportunities The subject of these thesis "Marketing mix of Poštovní spořitelna and improvement opportunities " is analyze the current marketing methods in a banking institution PS with an emphasis on marketing mix of products and services. The criticism of the marketing mix and its subsequent improvements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/gf8cg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2011
- Vedúci: Ing. Jan Kronich
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Poštovní spořitelna - značka ČSOB, a. s.
Michaela ŽOČKOVÁ -
Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny
Petra Hůrková -
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Petr Mikoláš -
Struktura klientely Poštovní spořitelny a metody jejího získávání
Martin Mrňák -
Marketingová komunikace pro seniory
Kristýna Jursíková -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová