Adaptace marketingové strategie firmy Jacoby pro český trh – Lubor Tůma
Lubor Tůma
Master's thesis
Adaptace marketingové strategie firmy Jacoby pro český trh
Adaptation of the Jacoby Company marketing strategy on the Czech market
Abstract:
Český trh s biopotravinami se i přes negativní dopady světové finanční krize nachází v konjunktuře. I přes jejich vyšší cenu spotřeba biopotravin v posledním desetiletí v České republice rapidně vzrostla a jejich nabídka se také značně rozšířila. V současnosti lze pod označením "bio" koupit téměř jakýkoli potravinový výrobek. Roste obecné povědomí o biopotravinách a zájem zákazníka vědět, odkud potraviny …moreAbstract:
Despite the negative effect of the global financial crisis the Czech market with organic food is growing rapidly. In the past ten years the consumption of organic food increases as well as its product line. The label bio covers almost every kind of food. There has been also an increase in awareness concerning the organic food and people start asking questions about the origin of the food. Organic food …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20554
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jan Bockstefel
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.