Adaptace marketingové strategie firmy Jacoby pro český trh – Lubor Tůma
Lubor Tůma
Diplomová práce
Adaptace marketingové strategie firmy Jacoby pro český trh
Adaptation of the Jacoby Company marketing strategy on the Czech market
Anotace:
Český trh s biopotravinami se i přes negativní dopady světové finanční krize nachází v konjunktuře. I přes jejich vyšší cenu spotřeba biopotravin v posledním desetiletí v České republice rapidně vzrostla a jejich nabídka se také značně rozšířila. V současnosti lze pod označením "bio" koupit téměř jakýkoli potravinový výrobek. Roste obecné povědomí o biopotravinách a zájem zákazníka vědět, odkud potraviny …víceAbstract:
Despite the negative effect of the global financial crisis the Czech market with organic food is growing rapidly. In the past ten years the consumption of organic food increases as well as its product line. The label bio covers almost every kind of food. There has been also an increase in awareness concerning the organic food and people start asking questions about the origin of the food. Organic food …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.