Anna Rebendová
Bachelor's thesis
Možnosti mentoringu učitelů v mateřské škole
Options mentoring teachers in kindergarten
Abstract:
Centrem pozornosti této bakalářské práce je oblast mentoringu jako jedné z forem profesního rozvoje učitelů v mateřské škole. Mentoring je v posledních letech intenzivněji zkoumanou a používanou strategií nejen v podnicích, ale i v oblasti školství a tedy i v mateřské škole. Proto se tato práce zaměřuje na obecnou rovinu mentoringu, vztahy v něm a možnou podporu, kterou poskytuje začínajícím učitelům …moreAbstract:
Main focus of this Bachelor's thesis is the area of mentoring as a form of professional development for teachers in kindergarten. Mentoring in recent years is intensively researched as a strategy used not only in industry and corporations but also in education systems and thus also in kindergarten. Therefore, this work focuses on mentoring itself, relationships in it generally and possible support …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rebendová, Anna. Možnosti mentoringu učitelů v mateřské škole. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Veronika BAŤKOVÁ -
Profesní rozvoj učitelů
Terezie SMUTNÁ -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování v oboru kadeřník
Iveta Špačková -
Profesní rozvoj učitelů mateřských škol ve vybraných okresech Královéhradeckého kraje
Kateřina Hlaváčková -
Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Tereza Strojilová