Bc. Jaroslav Huf

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Moravolen Holding a.s.

Marketing strategy of Moravolen Holding plc company
Abstract:
Diplomová práce analyzuje současný stav marketingové strategie společnosti MORAVOLEN HOLDING, a.s. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro zpracování analytické a praktické části. Je charakterizován marketing, jeho koncepce, strategie a strategický marketing a komunikační strategie. Ve druhé části je zpracovaná analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti. Na základě souhrnné …more
Abstract:
The diploma thesis analyses contemporary state of marketing strategy of MORAVOLEN HOLDING plc company. In the first part of the thesis there are described theoretical solutions for processing analytical and practical parts. Marketing and his conceptions, strategy and strategic marketing, as well as communicative strategies are characterized. In the second part of the thesis there is an analyses of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2012
  • Supervisor: Mgr. Lenka Tkadlecová
  • Reader: Ing. Lenka Procházková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting