Ing. Zlata Plouharová

Bakalářská práce

Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.

Analysis of the product life cycle and cooperation with other parts of marketing mix in separate stages of this cycle
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou životního cyklu produktu a její vazbou na marketingový mix. Je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První z nich obsahuje shrnutí nejdůležitějších teoretických poznatků. Charakterizuje produkt a jeho složky. Vysvětluje pojem životní cyklus produktu a zabývá se jeho křivkou. Dále rozebírá jednotlivé fáze životního cyklu produktu …více
Abstract:
This bachelor thesis deal with product life cycle questions and it’s commitment to marketing mix. The thesis is separated in two parts, theoretic part and practical part. First of them contains summary of the most important findings. It characterize product and it’s components. It shows up the product life cycle conception and deal with it’s curve. Next, it analyses separate stages of this life cycle …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace