Přehled hlavních typů tradičních médií v ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje – Petr Majerik
Petr Majerik
Bachelor's thesis
Přehled hlavních typů tradičních médií v ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
Key Traditional Media in the Czech Republic and the Perspectives of their Future Development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tematikou tradičních offline médií, mezi která řadíme tisk, rádio, televizi a venkovní reklamu. I přes růst významu online reklamy považuji uvedená tradiční média za stále velmi důležitá, protože každé z nich má své specifické výhody v oblasti plánování médií. Práce si klade za cíl zjistit, která média se dokáží nejlépe adaptovat na dynamicky se měnící mediální prostředí …moreAbstract:
This bachelor´s thesis focuses on traditional offline media: print, radio, television, and out of home. Although the importance of online media is still growing, traditional offline media still plays a significant role since more than fifty percent of media investments are still dedicated to offline media. The thesis aims to find out which offline media types are better prepared for adaptation to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Nikola Pařízková
- Reader: Zdeněk Hašek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAJERIK, Petr. \textit{Přehled hlavních typů tradičních médií v~ČR a~perspektivy jejich budoucího vývoje}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/kroqx7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Plánování výroby a nákup materiálu ve firmě Otavan Třeboň a. s.
Martin PETRÁSEK -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Economic Analysis and Comparison of Online and Offline Media Market
Tatiana Kochurova -
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Zdeněk Jankovič -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights