Motiv strachu v sociální reklamě – Cynthia Mitevová
Cynthia Mitevová
Bakalářská práce
Motiv strachu v sociální reklamě
Fear in social advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá motivem strachu v sociální reklamě. Teoretická část popisuje především sociální reklamu, její formování, principy a cíle. Dále se zabývá se sociální reklamou spojenými emocemi a reklamními apely s důrazem na motiv strachu. Praktická část práce zkoumá a analyzuje motiv strachu v sociální reklamě prostřednictvím její audiovizuální formy videí, výzkumnou metodou focus group …víceAbstract:
This thesis deals with the pattern of fear in social advertising. The theoretical part describes primarily social advertising, its formation, principles and goals. It also deals with social advertising related emotions and advertising appeals emphasizing the theme of fear. The practical part of this thesis examines and analyzes the pattern of fear in social advertising through its audiovisual formats …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mitevová, Cynthia. Motiv strachu v sociální reklamě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Motiv strachu v povídkách Edgara Allana Poea
Lucie Kořínková -
Motivy smrti a strachu v literatuře pro děti a mládež a jejich využití v práci učitele na základní škole
Anna Dojčánová -
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
Tomáš Löbl -
Využívání motivu strachu v televizní reklamě
Sabina Mrštinová -
Motív strachu v sociálnej rekalme
Júlia Stachová -
Využívání apelu strachu v sociální reklamě
Jan Pácl -
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
Libuše Kalkus Kameníčková -
Faktor strachu v práci vychovatele v dětském domově
Eva HOLUBOVÁ