Jakub Krejčí

Diplomová práce

Herní engine a 3D v umělecké praxi

Game Engine and 3D in Artist Practice

Anotace:
V této diplomové práci analyzuji hledání nejideálnějšího prostředku tvorby audiovizuálních, počítačem vytvářených s 3D prostorem pracujících uměleckých děl. A to na základě subjektivní umělecké zkušenosti. Směřuji tak k užití komplexního nástroje, jakým je právě herní engine - software ulehčující tvorbu počítačových her. Takový nástroj dokáže využít plný výpočetní potenciál počítačů. A stále s ním …více
Abstract:
In this Diploma thesis I am analyzing the search for the most ideal tool to create audiovisual, computer-created, 3D space-based artworks. On the basis of subjective artistic experience. I aim to use a comprehensive tool, such as Game Engine, software that makes it easier to create computer games. Such a tool, which can use the full computing potential of computers. And it is still possible for a single …více
 

Klíčová slova

performance (umění)

Klíčová slova

3D technologie

Klíčová slova

vizuální umění

Klíčová slova

virtuální realita

Klíčová slova

počítače

Klíčová slova

audiovizuální tvorba
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 9. 2018
  • Vedoucí: Helena BENDOVÁ
  • Oponent: Miloš VOJTĚCHOVSKÝ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia