Jakub Krejčí
Diplomová práce
Herní engine a 3D v umělecké praxi
Game Engine and 3D in Artist Practice
Anotace:
V této diplomové práci analyzuji hledání nejideálnějšího prostředku tvorby audiovizuálních, počítačem vytvářených s 3D prostorem pracujících uměleckých děl. A to na základě subjektivní umělecké zkušenosti. Směřuji tak k užití komplexního nástroje, jakým je právě herní engine - software ulehčující tvorbu počítačových her. Takový nástroj dokáže využít plný výpočetní potenciál počítačů. A stále s ním …víceAbstract:
In this Diploma thesis I am analyzing the search for the most ideal tool to create audiovisual, computer-created, 3D space-based artworks. On the basis of subjective artistic experience. I aim to use a comprehensive tool, such as Game Engine, software that makes it easier to create computer games. Such a tool, which can use the full computing potential of computers. And it is still possible for a single …víceKlíčová slova
performance (umění)Klíčová slova
3D technologieKlíčová slova
vizuální uměníKlíčová slova
virtuální realitaKlíčová slova
počítačeKlíčová slova
audiovizuální tvorba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10389
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2018
- Vedoucí: Helena BENDOVÁ
- Oponent: Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza performance capture technologie ve filmech Avatar a Avatar: The Way of Water
Eliška Divišková -
Projekce a performance - intermediální pronikání filmu a divadla ve 21. století
Tomáš Hůsek -
VIRTUÁLNÍ REALITA V UMĚNÍ: VYTVOŘENÍ VIRTUÁLNÍHO ATELIÉRU A OBRAZOVÉ GALERIE
Hana Nováková -
VIRTUÁLNÍ REALITA V UMĚNÍ: VYTVOŘENÍ VIRTUÁLNÍHO ATELIÉRU A OBRAZOVÉ GALERIE
Hana Nováková -
Virtuální realita a její využití ve volném umění
František PECHÁČEK -
Virtuální realita v současném umění na českém území
Erika Štěpánková -
Char Davies – představitelka rané fáze umění imerzní virtuální reality
Vito Nikolič -
Virtuální realita jako objekt a subjekt výstavní praxe
Jakub Zemánek