Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie – Zuzana Dymáčková
Zuzana Dymáčková
Bachelor's thesis
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Business environment, business practices and cultural specifics of India
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika v Indii a jejich vliv na mezinárodní podnikání. Indie, jako jedna z nejrychleji rostoucích ekonomik světa, představuje pro podnikatele a investory z celého světa zajímavou a atraktivní destinaci. Nicméně, porozumění místnímu obchodnímu prostředí, kulturním normám a obchodním zvyklostem je nezbytné pro úspěšné …moreAbstract:
This bachelor's thesis examines the business environment, business practices and cultural specificities in India and their impact on international business. India, as one of the fastest growing economies in the world, is an interesting and attractive destination for entrepreneurs and investors from all over the world. However, an understanding of the local business environment, cultural norms and business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/pe1kr/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
- Reader: M.A. Jozef Ftorek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
International Management and Marketing / International Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání
Alžběta Seidlová -
Vliv islámu na mezinárodní obchodní jednání s Íránci
Adam Lněnička -
Kulturní aspekty mezinárodního obchodního jednání na příkladu firmy Petrof a její expanze na Blízký východ
Diana Petrová -
Klíčové aspekty mezinárodního obchodního jednání
Julie Holendová -
Nejčastěji používané obchodní taktiky v jednání evropských obchodních partnerů
Zuzana Jandlová -
Specifika marketingu, obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem
Eva Vacková -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující mezinárodní obchodní jednání
Jana Puchernová