Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie – Zuzana Dymáčková
Zuzana Dymáčková
Bakalářská práce
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Business environment, business practices and cultural specifics of India
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika v Indii a jejich vliv na mezinárodní podnikání. Indie, jako jedna z nejrychleji rostoucích ekonomik světa, představuje pro podnikatele a investory z celého světa zajímavou a atraktivní destinaci. Nicméně, porozumění místnímu obchodnímu prostředí, kulturním normám a obchodním zvyklostem je nezbytné pro úspěšné …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the business environment, business practices and cultural specificities in India and their impact on international business. India, as one of the fastest growing economies in the world, is an interesting and attractive destination for entrepreneurs and investors from all over the world. However, an understanding of the local business environment, cultural norms and business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/pe1kr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Soňa Gullová, Ph.D.
- Oponent: M.A. Jozef Ftorek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DYMÁČKOVÁ, Zuzana. \textit{Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ks3j2r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání
Alžběta Seidlová -
Vliv islámu na mezinárodní obchodní jednání s Íránci
Adam Lněnička -
Kulturní aspekty mezinárodního obchodního jednání na příkladu firmy Petrof a její expanze na Blízký východ
Diana Petrová -
Klíčové aspekty mezinárodního obchodního jednání
Julie Holendová -
Nejčastěji používané obchodní taktiky v jednání evropských obchodních partnerů
Zuzana Jandlová -
Specifika marketingu, obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem
Eva Vacková -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující mezinárodní obchodní jednání
Jana Puchernová