Mgr. Michal KRUTIŠ

Master's thesis

Internetový marketing společnosti H1.cz

Internet marketing company H1.cz
Abstract:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá internetem jako reklamním médiem, penetrací a vnímáním internetové reklamy veřejností. Dále rozebírá internetový marketing a internetová reklama a možnost jejich zapojení mezi ostatní nástroje marketingových komunikací. V praktické části analyzuje konkurenci internetové poradenské společnosti H1.cz s.r.o. a analyzuje samotnou společnost. V návrhové …more
Abstract:
This dissertation is concern with the internet, it discusses internet in terms of marketing medium as well as the market penetration of the internet connection and its public perception. Moreover, it focuses on internet marketing as such and internet advertising, in concrete the possibility of integration of internet marketing into marketing communication tools. Second part of the dissertation presents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2007
Identifier: 4903

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRUTIŠ, Michal. Internetový marketing společnosti H1.cz. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2017

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.