Zhodnocení efektivity lokalizace dílů airbagu pro výrobní závod v Indii – Ondřej Uhlíř
Ondřej Uhlíř
Bachelor's thesis
Zhodnocení efektivity lokalizace dílů airbagu pro výrobní závod v Indii
Evaluation of the efficiency of locating driver airbag parts for a manufacturing plant in India
Abstract:
Cílem této práce je popsat systém lokalizace a analyzovat jeho současný stav na konkrétním teritoriálním trhu v Indii. Dílčím úkolem této práce je vysvětlení obecné definice zádržného účinku Airbagu řidiče. Teoretická část se zabývá obecnou definicí a současnou situací automobilového průmyslu se zaměřením na ČR, ale také na indický trh. Popisuje též problematiku lokalizace v automotivu a je zaměřena …moreAbstract:
The aim of this work is to describe the localization system and to analyze its current situation in a particular territorial market in India. A partial task of this work is to explain the general definition of the driver's airbag retention effect.The theoretical part deals with the general definition and current situation of the automotive industry with a focus on the Czech Republic, but also on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Josef Bradáč, Ph.D.
- Reader: Miroslav Kučera, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Operations
Theses on a related topic
-
Systémy aktivní a pasivní bezpečnosti v osobních automobilech
Daniel Prix -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan -
Tvorba dodavatelské sítě při investičním vstupu vybrané společnosti na indický trh
Kristýna Bistiaková -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Markéta Nováková -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Indický trh s luxusním zbožím
Hana Dytrtová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights