Mgr. Kateřina Kinclová

Bakalářská práce

Unité zéro - Étude comparative

Unit zero - Comparative study
Abstract:
This thesis deals with the issue of zero lessons of the language textbooks, as a support material of first lessons of the French language. The theoretical part consists in defining of the French language in the FEP (Framework Educational Programme) for primary schools. Here, there are raised the basic information about a zero lesson, appropriate activities and problematic issues associated with it …více
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou nultých lekcí jazykových učebnic, jakožto podpůrného materiálu prvních vyučovacích hodin francouzského jazyka. Teoretická část spočívá ve vymezení francouzského jazyka v RVP pro ZŠ. Jsou zde předestřeny základní informace o nulté lekci, vhodné aktivity a problematické otázky s ní spojené. Praktická část je věnována podrobné analýze tří učebnic francouzského jazyka …více
 
 
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk

Práce na příbuzné téma