Strategická partnerství jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku – Bc. Katarína Ďuričová
Bc. Katarína Ďuričová
Diplomová práce
Strategická partnerství jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Strategic partnership as a way of increasing competitiveness
Abstract:
Aim of this master's thesis is to analyse and evaluate the influence of acquisition on Arrow International CR a.s., eventually to suggest approaches to different opportunities resulting from the acquisition. The thesis is devided into theoretical and practical part. The theoretical parts deals with strategic partnership questions, especially focusing on acquisitions. In practical part the strategic …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit vliv akvizice na podnik Arrow International CR a.s., případně navrhnout využití možných příležitostí vyplývajících ze spojení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou strategických partnerství, zejména akvizic. V praktické části je provedena strategická analýza společnosti v situaci před a po akvizici …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p2304/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ĎURIČOVÁ, Katarína. \textit{Strategická partnerství jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku} Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/kshx1t/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Strategic analysis of BNI in the Czech Republic
Simon Mestdagh -
Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic
Ivan Rozman -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Strategic Analysis of Tinkoff bank in the Russian banking market
Pavel Kutov