Ing. Jayesh Rane

Diplomová práce

Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management

Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Anotace:
This Master’s thesis aims to analyze the theoretical relationship between customer experience and customer feedback management and understand how customer feedback systems can be used to improve the customer experience journey in a service-based organization. The thesis begins with chapter 1 that covers a systematic literature review explaining the critical aspects of customer experience, customer …více
Abstract:
This Master’s thesis aims to analyze the theoretical relationship between customer experience and customer feedback management and understand how customer feedback systems can be used to improve the customer experience journey in a service-based organization. The thesis begins with chapter 1 that covers a systematic literature review explaining the critical aspects of customer experience, customer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
  • Oponent: PhD Ahad Zareravasan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management