Návrh komplexní marketingové kampaně prodeje elektrické energie – Bc. Zbyněk Schmalz
Bc. Zbyněk Schmalz
Diplomová práce
Návrh komplexní marketingové kampaně prodeje elektrické energie
Proposition of A Complex Marketing Campaign for the Sale of Electric Power
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou databáze potencionálních zákazníků elektrické energie a hodnocením stávajícího marketingového prodeje elektrické energie ve vybrané společnosti. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů vztahující se k dané problematice. Tato část byla vytvořena za pomoci odborné literatury, popisuje hlavní kroky, se kterými se začínající marketéři musí seznámit před vlastní …víceAbstract:
The diploma thesis describes building of database containing potential users of electrical power and it also evaluates current marketing sales activities focused on electrical power consumption in a selected company. Theoretical part defines basic keywords related to the focused area. This part was created using professional literature. It explains main steps which have to be reflected by any new marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zu3ks/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic