Bc. Johana Holubová

Master's thesis

Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina

The Influence of Conffesion on The Perception of Marketing Communications – Belivers (Catholics) as a Specific Target Group
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá percepcí marketingových sdělení, věřící veřejností, resp. katolickou veřejností v České republice. Je rozdělená na kapitoly, které jsou i tématickými celky. První celek popisuje vnímání marketingových sdělení, ale i například obchodu katolickou veřejností, vychází zde hlavně z Bible a životopisů svatých. Druhá část je věnovaná marketingové komunikaci, tedy marketingovému …more
Abstract:
Major of this master thesis is perception of marketing communications, the believers, respectively catholic public in Czech Republic. It is divided into chapters, which are also thematic units. First unit describes not only the perception of marketing communications, but also the perception of trade of the catholic public here based mainly on the bible and biographies of Saints. Second unit deals with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní