Veronika SATINSKÁ

Bakalářská práce

Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy

Advertising creative strategy in Czech printed advertising of diatery supplements
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tištěnou reklamou na doplňky stravy a její reklamní kreativní strategií. V teoretické části je rozebrána úloha reklamy, prvky reklamní kreativní strategie a problematika reklamy na farmaceutické produkty a její regulace. Praktická část se skládá z vlastní analýzy zkoumaného vzorku českých tištěných reklam na doplňky stravy a jejího zhodnocení.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the printed advertisements for dietary supplements and its advertising creative strategy. The theoretical part discusses the role of advertising, elements of creative advertising strategy, and issues of advertisements for pharmaceutical products and its regulation. The practical part consists of the analysis of a sample of Czech printed advertisements for dietary supplements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor: 18771

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Kubíčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SATINSKÁ, Veronika. Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe