Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy – Veronika SATINSKÁ
Veronika SATINSKÁ
Bachelor's thesis
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Advertising creative strategy in Czech printed advertising of diatery supplements
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tištěnou reklamou na doplňky stravy a její reklamní kreativní strategií. V teoretické části je rozebrána úloha reklamy, prvky reklamní kreativní strategie a problematika reklamy na farmaceutické produkty a její regulace. Praktická část se skládá z vlastní analýzy zkoumaného vzorku českých tištěných reklam na doplňky stravy a jejího zhodnocení.Abstract:
This bachelor thesis deals with the printed advertisements for dietary supplements and its advertising creative strategy. The theoretical part discusses the role of advertising, elements of creative advertising strategy, and issues of advertisements for pharmaceutical products and its regulation. The practical part consists of the analysis of a sample of Czech printed advertisements for dietary supplements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011
Identifier:
18771
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SATINSKÁ, Veronika. \textit{Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ksnth7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SATINSKÁ, Veronika. Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ -
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL