Veronika SATINSKÁ

Bachelor's thesis

Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy

Advertising creative strategy in Czech printed advertising of diatery supplements
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tištěnou reklamou na doplňky stravy a její reklamní kreativní strategií. V teoretické části je rozebrána úloha reklamy, prvky reklamní kreativní strategie a problematika reklamy na farmaceutické produkty a její regulace. Praktická část se skládá z vlastní analýzy zkoumaného vzorku českých tištěných reklam na doplňky stravy a jejího zhodnocení.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the printed advertisements for dietary supplements and its advertising creative strategy. The theoretical part discusses the role of advertising, elements of creative advertising strategy, and issues of advertisements for pharmaceutical products and its regulation. The practical part consists of the analysis of a sample of Czech printed advertisements for dietary supplements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011
Identifier: 18771

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SATINSKÁ, Veronika. Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe