Dramaturgie a realizace reklamního spotu – Bc. Jan Šplíchal
Bc. Jan Šplíchal
Bakalářská práce
Dramaturgie a realizace reklamního spotu
Dramaturgy and realization of advertising spot
Anotace:
Bakalářská práce předkládá konkrétní projektové řešení dramaturgie a realizace audiovizuálního reklamního spotu, který by měl být svým zpracováním vhodný pro implementaci marketingové komunikace společnosti. Cílem je popsat a následně zrealizovat reklamní spot pro specializované centrum užitkových vozů, které by měl oslovit a zaujmout potencionální klienty a tím zvýšit prodej a zisk firmy. Teoretická …víceAbstract:
The bachelor's thesis presents a specific project solution of dramaturgy and implementation of an audiovisual advertising spot, which should be suitable for the implementation of the company's marketing communication. The aim is to describe and subsequently realize an advertising spot for a specialized commercial vehicle center, which should address and attract potential clients and thus increase the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xkx3y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Režie televizního reklamního spotu
Anzhelika Kuxenko -
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
Aneta Průšková -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Sémiotická analýza reklamního spotu The Force: Volkswagen
Kristýna ŠŤASTNÁ -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Ondřej Skořepa