Dramaturgie a realizace reklamního spotu – Bc. Jan Šplíchal
Bc. Jan Šplíchal
Bachelor's thesis
Dramaturgie a realizace reklamního spotu
Dramaturgy and realization of advertising spot
Anotácia:
Bakalářská práce předkládá konkrétní projektové řešení dramaturgie a realizace audiovizuálního reklamního spotu, který by měl být svým zpracováním vhodný pro implementaci marketingové komunikace společnosti. Cílem je popsat a následně zrealizovat reklamní spot pro specializované centrum užitkových vozů, které by měl oslovit a zaujmout potencionální klienty a tím zvýšit prodej a zisk firmy. Teoretická …viacAbstract:
The bachelor's thesis presents a specific project solution of dramaturgy and implementation of an audiovisual advertising spot, which should be suitable for the implementation of the company's marketing communication. The aim is to describe and subsequently realize an advertising spot for a specialized commercial vehicle center, which should address and attract potential clients and thus increase the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xkx3y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro společnost ALPIhome
Sabina Alijagićová -
Režie televizního reklamního spotu
Anzhelika Kuxenko -
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
Aneta Průšková -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
Ondřej Skořepa -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá