Analýza product placement vo filmoch – Martin Baláž
Martin Baláž
Bakalářská práce
Analýza product placement vo filmoch
Analýza product placement ve filmech
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou umísťování product placementu do filmů . Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu product placement , historii a zkoumá různé druhy použití product placementu . Uvádí výhody a nevýhody plynoucí z umístění produktu v audiovizuálních pořadech a popisuje jeho cenu. Poukazuje na důležitost správného začlenění produktu tak , aby to vedlo k úplné spokojenosti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of placement of product placement in movies. The theoretical part focuses on the definition of product placement, history and examines different kind of use of product placement. It analyzes the advantages and disadvantages resulting from product placement in audiovisual works and describes its price. The paper also pays attention to the importance of proper …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou umiestňovania product placementu do filmov. Teoretická časť sa zameriava na vymedzenie pojmu product placement, históriu a skúma rôzne druhy použitia product placementu. Uvádza výhody a nevýhody plynúce z umiestňovania produktu v audiovizuálnych reláciách a popisuje jeho cenu. Poukazuje na dôležitosť správneho začlenenia produktu tak, aby to viedlo k úplnej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59557
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management