Mgr. Marek Pros
Bakalářská práce
MMORPG: fenomén počítačových her
MMORPG: phenomenon of computer games
Anotace:
Cílem textu je postihnout fenomén Massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) jako specifického žánru počítačových her a popsat schémata a vzorce, s nimiž tento žánr pracuje. Autor objasňuje historický původ online her a analyzuje jejich mimořádné postavení v rámci herního průmyslu. Hlavní náplň práce tvoří typologie a sociologicko-psychologická analýza recipientů online PC her a identifikace …víceAbstract:
The aim of this thesis is to encompass the phenomena of Massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) as a specific genre of PC games and describe schemes and formulas utilised by this genre.The author explains historical roots of online games and analyses their unique role within the gaming industry The main focus is dedicated to typology and socio-psychological analysis of online PC games …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/codyr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: Mgr. Kateřina Škařupová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Gameart - digitální hry a současná vizuální kultura
Jan Miškov -
Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
Marek Tlusťák -
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
Vít Měřička -
The Language of the World of Warcraft Community
David Kurjan -
The lexical complexity of ability and talent tooltips in World of Warcraft
Filip NIEDERBERGER -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ -
Transmedial Storytelling in World of Warcraft
Anna ŠTĚPÁNOVÁ