Crowdfunding videoher spojený s marketingem – Matěj Švanda
Matěj Švanda
Bakalářská práce
Crowdfunding videoher spojený s marketingem
Crowdfunding of video games associated with marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou trendů videoherních crowdfundingových projektů a úspěšné prezentace těchto projektů na crowdfundingových platformách. Věnuje se i trhu videoher. Pro vypracování práce byl proveden výzkum formou kvantitativního sběru dat z oblasti videoherních crowdfundingových projektů a komparace těchto dat s již shromážděným teoretickým poznáním.Cílem práce je zjistit, jaké …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the problematics of trends linked with video games crowdwfunding projects and the successful prezentation of these projects on crowdfunding platforms. It also explores the video game market. In order to complete the thesis, a research was carried out in a form of quantitative data collection in the field of video game crowdfunding projects and comparison of this data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
- Vedoucí: Tomáš Kubálek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79423
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro značku Riot Games
Lukáš Valenta