Strategie vstupu firmy na zahraniční trh – Michal Anestis
Michal Anestis
Bakalářská práce
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Market Entry Strategy
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracování plánu vstupu na zahraniční trh. Teoretická část obsahuje základní východiska jako důvody vstupu na zahraniční trh a formy vstupu na zahraniční trh. Jsou popsány metody využívané v praktické části jako je PEST a SWOT analýza. V praktické části je představena společnost Avanso s.r.o., provedena analýza makroprostředí Rumunského trhu a analýza trhu doplňků stravy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to prepare a plan for entering the foreign market. The theoretical part contains basic starting points, such as reasons for entering the foreign market and forms of entering the foreign market. There are described methods used in the practical part such as PEST and SWOT analysis. The practical part introduces the company Avanso s.r.o., analyzes the macro environment of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/i87m6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANESTIS, Michal. \textit{Strategie vstupu firmy na zahraniční trh} [online].
Opava, 2020 [cit. 2021-01-17]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/ktatzd/>.
Bakalářská práce.
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné.
Vedoucí práce Ing. Dalibor Šimek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vstup na vybraný zahraniční trh a obchodování na něm
Patrik Škroch -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Nikola Polláková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Jakub Kočička -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná -
Vliv Jednotné zahraniční sítě na vstup a působení českých firem na zahraničních trzích
Kateřina Králová -
Vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Michal Plesník -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková