Vliv konfliktních informací v online recenzích na rozhodování spotřebitele – Klára Waisserová
Klára Waisserová
Diplomová práce
Vliv konfliktních informací v online recenzích na rozhodování spotřebitele
The impact of conflicting information in online reviews on consumer decision making process
Anotace:
Důležitost online recenzí pro rozhodování spotřebitele roste, avšak informace v nich obsažené mohou být konfliktní. Jelikož je však oblast konfliktních informací málo prozkoumaným fenoménem, má tato práce za cíl zjistit, jak konfliktní informace v online recenzích ovlivňují rozhodování spotřebitele. Teoretická část předkládá shrnutí dosavadních poznatků především z oboru letectví a zdravotnictví, na …víceAbstract:
The importance of online reviews for consumer decision-making is increasing, but the information contained in them can be conflicting. However, since the area of conflicting information is a little-researched phenomenon, this work aims to find out how conflicting information in online reviews affects consumer decision-making process. The theoretical part presents a summary of current knowledge, mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91402
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: Lucie Vrbová
- Oponent: Nicolas Say
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91402
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímaná důvěryhodnost svědkova rozhodnutí při rekognici v závislosti na verbálním a numerickém vyjádření míry svědkovy jistoty u právnické veřejnosti v České republice
Miroslav Březina -
Adaptace a pilotní replikace experimentu: Důvěryhodnost negativních online recenzí (Craciun & Moore, 2019)
Lucia Režnáková -
Vliv sponzoringu instagramového příspěvku na vnímanou důvěryhodnost zdroje
Natálie Dandová -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
Osobnostní charakteristiky a online recenze
Ondřej Uldrijan -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Skutečný problém falešných online recenzí
Patrik Bucher