Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o. – Bc. Petra Maťátková
Bc. Petra Maťátková
Master's thesis
Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.
Marketing Information System in Company Staving, s.r.o.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŤÁTKOVÁ, Petra. \textit{Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.} Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ktn8xl/. [cit. 2024-04-17].
Jak správně citovat práci
Maťátková, Petra. Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.