Bc. Saltanat Chimbayeva

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing communication as a factor of the life style formation
Anotace:
Marketingovou komunikace lze definovat jako každou formu komunikaci, kterou organizace používá k informování a ovlivňování dnešních nebo budoucích zákazníků. Marketingová komunikace se skládá z marketingového a komunikačního mixu, jehož nejvýznamnějším nástrojem je reklama. Reklama umožňuje prezentovat produkt zajímavou formou s využitím všech prvků působících na člověka, na jeho ideály, názory, postoje …více
Abstract:
Marketing communication can be defined as any form of promotion, which is used by organizations to inform and influence their present and future customers. Marketing communication consists of marketing communications mix, where advertising is the most important instrument. Advertising allows to represent the product in interesting form, using all elements to effect the person, his ideals, beliefs, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní