Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Saltanat Chimbayeva
Bc. Saltanat Chimbayeva
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing communication as a factor of the life style formation
Anotace:
Marketingovou komunikace lze definovat jako každou formu komunikaci, kterou organizace používá k informování a ovlivňování dnešních nebo budoucích zákazníků. Marketingová komunikace se skládá z marketingového a komunikačního mixu, jehož nejvýznamnějším nástrojem je reklama. Reklama umožňuje prezentovat produkt zajímavou formou s využitím všech prvků působících na člověka, na jeho ideály, názory, postoje …víceAbstract:
Marketing communication can be defined as any form of promotion, which is used by organizations to inform and influence their present and future customers. Marketing communication consists of marketing communications mix, where advertising is the most important instrument. Advertising allows to represent the product in interesting form, using all elements to effect the person, his ideals, beliefs, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l36pu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti wellness turismu v regionu Česká republika
Barbara Jaššová -
Changes of Personal Habits and Lifestyle Affecting Czech Students with Overseas Experience
Martina Krutílková -
Exchange rate as a determining factor of foreign economic activity: case study of the Republic of Kazakhstan.
Vladislav Balaguta -
Influence of development institutions upon economy of the Republic of Kazakhstan (On the example of NWF "Samruk-Kazyna")
Zhan Kaipbay -
Energy Resources of the Republic of Kazakhstan and the Perspectives of Cooperation with Europe
Viktoriya Yakubovskaya -
Economic Development of Republic of Kazakhstan
Sabyrzhan Sultanov -
The impact of foreign currency exchange rate on foreign trade: Case study of the Republic of Kazakhstan
Yernar Kozhak -
Foreign relationships of the Republic of Kazakhstan
Sholpan Omirzhanova