Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y – Barbora Květoňová
Barbora Květoňová
Bachelor's thesis
Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y
Marketing communication and its influence on consumer´s behavior of X and Y generation
Abstract:
Ústředním tématem bakalářské práce je vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y. V teoretické části jsou nejprve uvedeny a definovány pojmy spojené s marketingem a marketingovou komunikací, která se dále blíže zaměřuje na oblast reklamy. Následně je popsáno spotřební chování a jeho predispozice a nastíněny charakteristické rysy generace X a Y. Cílem praktické části je …moreAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the influence of marketing communication on consumer´s behavior of generation X and Y. Firstly, in theoretical part are listed and defined terms in marketing, marketing communication and advertising. Subsequently, this thesis describes predispositions of consumer´s behavior its characteristics and main characteristics of generation X and Y. The goal of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70068
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Josef Vacovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KVĚTOŇOVÁ, Barbora. \textit{Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a~Y} Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/kucdh3/. [cit. 2024-04-18].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev