Barbora Květoňová

Bachelor's thesis

Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y

Marketing communication and its influence on consumer´s behavior of X and Y generation
Abstract:
Ústředním tématem bakalářské práce je vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y. V teoretické části jsou nejprve uvedeny a definovány pojmy spojené s marketingem a marketingovou komunikací, která se dále blíže zaměřuje na oblast reklamy. Následně je popsáno spotřební chování a jeho predispozice a nastíněny charakteristické rysy generace X a Y. Cílem praktické části je …more
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is the influence of marketing communication on consumer´s behavior of generation X and Y. Firstly, in theoretical part are listed and defined terms in marketing, marketing communication and advertising. Subsequently, this thesis describes predispositions of consumer´s behavior its characteristics and main characteristics of generation X and Y. The goal of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Josef Vacovský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70068