Serhiy KUDRYASHOV

Bakalářská práce

Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem

Procedurally generated content in computer game
Abstract:
The main goal of the thesis was to analyze the possibilities of a procedurally generated content in computer games, to implement a simple game with the use of obtained techniques, to comment suitability of used methods and to provide their comparison.
Abstract:
Cílem práce bylo prozkoumát možnosti procedurálního generování obsahu v počítačových hrách. Na příkladu jednoduché hry zjištěné metody implementovat a okomentovat jejich vhodnost, případně různé metody porovnát.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petr Osička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUDRYASHOV, Serhiy. Jednoduchá hra s procedurálně generovaným obsahem. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kuebew kuebew/2
30. 8. 2019
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.