Natálie HURTOVÁ
Bakalářská práce
Sebepojetí učitele v MŠ
Self-concept of kidergarten teacher
Anotace:
Anotace Bakalářskou práci jsem zaměřila na téma sebepojetí učitele v MŠ. Práce je členěna celkem do sedmi kapitol, kdy každá vymezuje jednotlivé pojmy, které jsou pro moji práci důležité a souvisejí s tématem sebepojetí učitele v pregraduálním vzdělávání. Závěr mé práce a poslední kapitoly jsou zaměřeny na výzkumné šetření učitelů v mateřských školách. První tři kapitoly se zaměřují na sebepojetí. …víceAbstract:
Annotation In my bachelor's thesis I focused on Self-concept of Kindergarten teacher. Thesis is divided into seven chapters which each one of them define concepts important for my thesis and which are related to the topic of Self-concept of teachers in Kindergarten. First three chapters are focusing on Self-concept. Definition of self-concept, factors of it's forming and research about self-concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HURTOVÁ, Natálie. Sebepojetí učitele v MŠ. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní sebepojetí studenta učitelství
Blanka Pravdová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Rozvoj komunikační kompetence v mateřské škole pomocí autorské deskové hry
Michala Blumová -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Komunikační kompetence dětí těsně po nástupu do MŠ
Lucie Procházková