Ing. Tomáš SÁHA

Master's thesis

"Value-added selling" in the service indrustry Marketing strategy of the selected professional conference organizer

Marketing strategy of the selected professional conference organizer

"Value-added selling" in the service indrustry: Marketing strategy of the selected professional conference organizer
Abstract:
The purpose of this Master Thesis is to identify factors affecting Value-Added of the Hexagon holding Aps Copenhagen, professional conference organizer (PCO) for plastic industry. The first part of the work gives a theoretical background to the issue, defines Value-added and compares it with some other economic criteria. It also provides formulations and relationships which are later used for Value …more
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikovat faktory ovlivňující přidanou hodnotu ve společnosti Hexagon Holding ApS Kodaň, profesionálního organizátora plastikářských konferencí. V teoretické části jsou popsány obecné aspekty přidané hodnoty. Analytická část analyzuje vybranou společnost a její trh spojený s předmětem podnikání. Výstupem práce je návrh řešení formou projektu jehož cílem je implementace …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 11. 5. 2015
Identifier: 1551

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2005
  • Supervisor: R Skov Hroar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SÁHA, Tomáš. "Value-added selling" in the service indrustry Marketing strategy of the selected professional conference organizer. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing