Ing. Tomáš SÁHA

Diplomová práce

"Value-added selling" in the service indrustry Marketing strategy of the selected professional conference organizer

Marketing strategy of the selected professional conference organizer

"Value-added selling" in the service indrustry: Marketing strategy of the selected professional conference organizer
Abstract:
The purpose of this Master Thesis is to identify factors affecting Value-Added of the Hexagon holding Aps Copenhagen, professional conference organizer (PCO) for plastic industry. The first part of the work gives a theoretical background to the issue, defines Value-added and compares it with some other economic criteria. It also provides formulations and relationships which are later used for Value …více
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikovat faktory ovlivňující přidanou hodnotu ve společnosti Hexagon Holding ApS Kodaň, profesionálního organizátora plastikářských konferencí. V teoretické části jsou popsány obecné aspekty přidané hodnoty. Analytická část analyzuje vybranou společnost a její trh spojený s předmětem podnikání. Výstupem práce je návrh řešení formou projektu jehož cílem je implementace …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor: 1551

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2005
  • Vedoucí: R Skov Hroar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SÁHA, Tomáš. "Value-added selling" in the service indrustry Marketing strategy of the selected professional conference organizer. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing